V prijetnem nakupovalnem okolju Hipermarketa Mercator boste poleg odlične storitve našli preverjeno svežino, pestrost in kakovost v ponudbi, konkurenčne cene, stalne uspešnice na prodajnih policah, ki vedno prepričajo in novosti, ki pritegnejo.
Preverite premium ponudbo v Mercatorju
Veleprodaja je usmerjena na različne prodajne programe: market program, tehnični program in kmetijski repromateriali. Leta 2010 je podjetje Mercator, d.d. na izboru za evropsko poslovno nagrado European Business Award prejelo častni trak za področje trajnostnega razvoja podjetja. Mercatorjevo poslovanje stremi k delovanju na takšen način, da je okolju prijazno. V Mercatorju se trudijo, da bi svojim kupcem ponudili najboljše udobje nakupovanja, zato so njihova vlaganja namenjena konstantni nadgradnji kakovostnih storitev za kupce.
Mercator prispeva tudi k razvoju družbenega okolja z ohranjanjem dolgoročne povezave z dobavitelji ter tako njihovim blagovnim znamkam omogoča lokalni in regionalni razvoj. Hipermarket Mercator v Nakupovalnem centru Supernova Šiška ima v ponudbi tudi »to go« program že pripravljenih jedi in pijač za malico na poti, poleg tega pa ponuja tudi lastne blagovne znamke, ki so med kupci vse bolj priljubljene: M minute, Okusi mojega kraja, Bio zone, Moj dom in druge. Z Mercatorjevo kartico ugodnosti Pika pa zvesti kupci lahko koristijo še dodatne popuste in ugodnosti.
Vaš najboljši sosed se nahaja v Supernovi
Skupina Mercator je ena največjih gospodarskih skupin v Sloveniji, sestavljena pa je iz trgovskih družb. Družba Poslovni sistem Mercator, d.d., s sedežem v Republiki Sloveniji obvladuje celotno družbo Skupine. V Sloveniji je prisotna z desetimi, na ostalih trgih Jugovzhodne Evrope pa v okviru Skupine Mercator posluje šest odvisnih družb.
Primarna in glavna dejavnost Skupine Mercator je trgovina na drobno z živili in izdelki vsakdanje rabe v gospodinjstvu, ki pa je dodatno razširjena s ponudbo raznih dopolnilnih storitev. Njihov cilj je kupcem ponuditi celovito izkušnjo, ki zajema kombinacijo cenovno ugodnih izdelkov in priznanih blagovnih znamk ter premium ponudbo. S kampanjo "Radi imamo domače" pa spodbujajo razvoj lokalnih proizvajalcev ter uporabo domačih izdelkov.