Podjetje Rebel zastopa vrhunske, svetovno znane modne znamke, ki ponujajo modna oblačila in modne dodatke za mlade in tiste, ki so mladi po srcu.
Moderni dizajni in vrhunska kvaliteta vseh modnih kosov
V poslovalnici Rebel v Nakupovalnem centru Supernova Ljubljana Šiška lahko v ponudbi izbirajo ženske, moški, dečki in deklice. Vsako sezono so na voljo nove kolekcije, ki jih ponujajo priznane blagovne znamke, v ponudbi pa je spodnje perilo, kopalke, pižame, modni dodatki, nogavice in torbe. Vse blagovne znamke ponujajo najboljše materiale, moderne dizajne in vrhunsko kvaliteto vseh modnih kosov.
Skiny je mladostno, visoko kvalitetno spodnje perilo zanjo in zanj, ki z uporabo najboljših naravnih materialov in elastana zagotavlja popolno prileganje. Falke je visoko kvalitetni proizvajalec nogavic in športnega perila z več kot 100 letno tradicijo, ki se ponaša s kar nekaj registriranimi patenti. Modrci brez kosti serije Bra selection so izdelki blagovne znamke Huber, ki izdeluje spodnje perilo in pižame in so trenutno prodajni hit v Evropi. Jockey pa je blagovna znamka z več kot 130-letno tradicijo proizvodnje oblačil in spodnjega perila, ki navdihuje individualnost in svobodo modernih moških in žensk po vsem svetu.
Rebel - za mlade in uporniške duše
Firmo sta leta 1992 ustanovila "upornika", kot si sama pravita sestra in brat, Zdenka in Borut Benko. Že od samega začetka podjetje Rebel ponuja izdelke, ki so blizu mladim in generaciji, ki je vedno mlada po srcu. Zato so tudi blagovne znamke, ki jih Rebel zastopa in prodaja primerne za to ciljno skupino; najbolj znane med temi v ponudbi so Skiny, Salsa, Huber, Falke, Jockey, Roeckl, Capo, Magistral, … na voljo pa so še mnoge druge.
Podjetje je znano po prodaji spodnjega perila, nogavic in ostalih modnih dodatkov, prodajo pa sestavljata veleprodaja in lastna maloprodaja. Podjetje sestavlja mlada in izkušena ekipa v kateri vlada zavedanje, da je kupec tisti, ki odloča kdo je dober in konkurenčen na trgu. V tem duhu se tudi izobražujejo, z namenom, da bi čim boljše razumeli kupce in tako lahko čimbolj uspešno zadovoljevali njihova pričakovanja in potrebe.